ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

خاطرات سارا

ساینا و شیطنت هایش

1397/3/2 21:49
نویسنده : نیره
90 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا ساینا خانمی حسابی هممون رو مشغول کرده، الان هم که من دارم این خاطره رو مینویسم سارا و ساینا دارن تو اتاق سارا با هم بازی میکنن. ساینا عاشق بالا رفتن از همه جیز و انجام دادن کارای پر هیحان هست که البته براش خطرناک هم هستند،  دیشب وقتی سارا از حموم اومد من میخواستم موهاش رو شونه کنم ،کل شونه کردن موها کمتر از ده دقیقه طول کشید ولی تو این فاصله سه بار مجبور شدم بلند شم و ساینا رو کنترل کنم. اولین بار یه دفعه دیدیم صدای پیانو میاد، فهمیدیم که باز ساینا در اتاق سارا رو باز دیده و رفته سراغ پیانو. وروجک از صندلی پیانو میره بالا و قشنگ میشینه پشت پیانو و شروع میکته به اهنگ زدن . اوردمش تو هال و در اتاق سارا رو بستم. یه لحظه بعد صداش از تو دستشویی میومد که درش رو سارا باز گذاشته بود تا بخار حموم خارج بشه. جوجه کوچولو جدیدا میره  بالای توالت فرنگی وایمیسته یه بار هم از اون بالا افتاده پایین ولی باز عبرت نمیگیره  خلاصه اوردیمش تو هال که جلو چشم باشه ،دوید رفت بالای صندلی وایستاد.

خلاصه اینکه یاد حرف یه بنده ی خدا میفتم که میگفت بچه های من در ارتفاعات به سر میبرن!  خدا خودش فقط حفظ کنه همه ی بچه ها رو این جوجه ی شیطون و پر انرژی ما رو هم همینطور، 

سارا قشنگم رو هم واسه تابستون کمپ یک هفته ای یه کلاس نقاشی و همینطور کلاس  شنا ثبت نام کردیم 

خداجونم مررررسی واسه همه ی خوبیهات

پسندها (3)

نظرات (0)