ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات سارا

شیرین زبونی های ساینا

1397/5/28 0:47
نویسنده : نیره
161 بازدید
اشتراک گذاری

حدود سه هفته ای میشه که ساینا یه دفعه صحبت کردنش پیشرفت سریعی داشته . تا قبل از این ، کلماتی مثل بده بده ، بابا،ددی، مامان ، دا آ یعنی سارا رو میگفت و البته آب و آبه . 

الان خیلی از شعرای یوتیوپ رو با زبون خودش میخونه و از همه بهتر و واضح تر هم rain rain go away رو میخونه . یه مدتیه من و صدا میزنه مامامی ، و همش میگه مامی میمه. شبا هم موقع خواب انقدر تامی تامی رو میخونه و ما هم باید جواب بدیم تا خسته بشه و خوابش ببره . البته اصل آهنگ جانی جانی هست ولی ساینا همه جور ورژنش رو میخونه از تامی تامی گرفته تا مامامی مامی ، و ددی ددی .

گاهی هم یه دفعه کلماتی رو میگه که ما سورپرایز میشیم مثل Thank you , blue ,....وhat

اون روزهی اشاره میکرد به کلاه سارا تا من بهش بدم ولی من متوجه نمیشدم ، یهدفعه گفت hat hat.

دیروز هم وقتی میخواستم تاب سوارش کنم ، دوتاتاب تو پارک بود یکی ابی و یکی قرمز،  یه دفعه  گفتblue واشاره کرد تاب ابی، البته ال وسط بلوروخیلی مبهم میگه.

کلایکی ازخصوصیات اخلاقی ساینا غیر ازشیطنتهاوبه شدت اجتماعی بودنش،اینه که کارای خلاقانه میکنه و با حرفاش وکاراش ادم روغافلگیر  میکنه،

گلای قشنگ مامان خیلی دوستون دارم

 

پسندها (1)

نظرات (0)