ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات سارا

چرا برف نمی باره؟

1391/11/23 8:25
نویسنده : نیره
190 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم امسال خیلی دلت میخواست برف بباره تا سه تایی با هم بریم آدم برفی درست کنیم اما یه ذره برفم نبارید.دیروز میگفتی:مامان چرا برف نمی باره؟گفتم :دخترم دست ما نیست که خدا باید برف رو بفرسته.گفتی:مگه خدا ما رو دوست نداره که برف نمیفرسته؟موندم چی بگم :گفتم چرا دوست داره اما خوب ممکنه یه وقت برف نفرسته برامون.قربون استدلالهای قشنگت برم.امروز یکی از عکسات رو آوردم تو اتاقم گذاشتم رو میزم تا مدام جلو چشمم باشی گلم.دیشب وقت خواب میگفتی :مامان من از سر کار دلم برات تنگ میشه؟گفتم خوب دل منم برات تنگ میشه عزیزم ولی هر وقت دلت تنگ شد زنگ بزن با هم صحبت کنیم.گفتی باباجون یادش میره زنگ بزنه من باهات صحبت کنم بهش بگو یادش نره.قربون اون دل مهربونت برم که تنگ میشه.خدایا عزیزام رو در پناه خودت برای همیشه برام حفظ کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)