ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات سارا

افتادن اولین دندان شیری

1393/11/15 0:55
نویسنده : نیره
163 بازدید
اشتراک گذاری

ر۲۵دیماه۹۳دقیقا روزی که قرار بود برای اومدن به امریکا به فرودگاه بریم،اولین دندون شیری دختر گلم لق شد.سارا به من گفت مامان وقتی دندونم بیوفته باید بذارمش زیر بالشتم تا فرشته برام هدیه بیاره.گفتم اره گلم وقتی افتاد این کار رو میکنیم.چندروز از اومدنمون گذشته بود که سارا تو فروشگاه والمارت گفت مامان خدا کنه فرشته واسه من تاج السا بیاره.بکی دو روز بعدش من تو اشپزخونه بودم که سارا اومد گفت مامان دندونم خیلی لق شده.بعد از چند لحظه دوید اومد گفت مامان دندونم افتاد.بغلش کردم و بوسیدم.اسمعیل هم خیلی خوشحال شد.دندون سارا رو گذاشتیم لای دستمال کاغذی وگذاشتیم زیر بالشتش.صبح که بیدارشدیم دیدیم فرشته مهربون یه تاج السایی خوشکل واسه سارا اورده.    امروز هم رفتیم واکسن ابله مرغان سارا رو که باید بهش تزریق میشد رو زدیم امیدوارم اذیت کننده نباشه برامون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)