ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات سارا

مدرسه رفتنت مبارک گل مامان

1394/6/9 20:16
نویسنده : نیره
1,164 بازدید
اشتراک گذاری

مدرسه رفتن دختر گلم از هفته پیش شروع شده.هفته پیش سه روز رفته مدرسه.روز اول اشنایی با محیط مدرسه بود و روز دوم اشنایی با معلم و کلاس.که دو ساعت بیشتر نبود و منم همراه سارا بودم.روز سوم هم تا ساعت دوازده برای اشنایی با غذا خوری و خوردن ناهار.تا حالا که شکر خدا دختر نازم از مدرسه و محیطش خوشش اومده.از روز دوم من سارا رو با سرویس فرستادم و بعد خودم پیاده میرفتم پیشش.موقع بر گشت هم خودم میرفتم و با هم بر میگشتیم.جوجه کوچولوی من ملی تو راه مدرسه شیطنت میکرد و من و میخندوند.امروز اولین روز فول تایم مدرسه یه.صبح سارا با سرویس رفت و من بدون اینکه سارا در جریان باشه رفتم مدرسه تا ببینم دختر گلم چه کار میکنه.اخه دو روز قبل اول وقت میدیدم که یه کوچولو چشای خوشکلش خیس شده.امروز از دور مراقبش بودم. شکر خدا خوب بود و رفت تو خط لاین اپ ایستاد. بعد معلمشون اومد و رفتن داخل.منم سریع از در ورودی مدرسه رفتم تو و یه جا ایستادم که سارا من و نبینه.دیدم که خیلی خوب و خوشحاله.وسایلش رو گذاشت تو کمدش و با معلمش رفتن کلاس.لحظه اخر یه دفعه برگشت و من و دید.یه لبخند خوشکل زد و دست تکون داد و رفت نشست تو کلاس.

خدای خوبم دختر کوچولوی قشنگم رو مثل همیشه به خودت میسپارم. ازت ممنونم که به لطف خودت زبان سارا اونقدری راه افتاده که بتونه راحت ارتباط برقرار کنه.

ان شالله همه بچه ها همیشه سلامت و موفق باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)