ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات سارا

بای بای دایپر

1397/9/6 8:37
نویسنده : نیره
196 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا یک هفته میشه که ساینا از دایپر هم خداحافظی کرده. از وقتی که از شیر گرفتمش، حس میکردم که اماده ی از پوشک گرفتنه ولی خودم حوصلم نمیومد وقت بذارم برای اینکار. فکر میکردم چون سنش کمه حتما خیلی زمان میبره تا یاد بگیره و نگران بودم که خونه کثیف بشه. جدیدا هم پای طفلکم خیلی جوش پوشک میگرفت و اذیت میشد به طوری که خیلی تند تند باید پوشکش رو عوض میکردم. خلاصه هفته ی پیش صبح که بیدار شدیم ساینا نذاشت دیکه پوشکش کنم. از توالت فرنگی کوچولویی هم که مدتی بود براش گرفته بودیم خوشش میومد به همین خاطر خیلی خوب همکاری میکرد که بریم دستشویی. شکر خدا در عرض فقط چهار روز کامل یاد گرفت که جیش و پی پی ش رو بگه، شبا هم حتی بیشتر وقتا بیدارش میکنم میبرم جیش میکنه. تو اون چهار رپز هم اصلا تو خونه جیش نکرد گلم فقط دوبار رو صندلی خودش پی پی کرد که اونم پلاستیکی و قابل شستشو بود. اصلا فکر نمیکردم این مرحله انقدر راحت و سریع انجام بشه . 

تو هفته ی پیش ساینا ویروس بدی گرفت و بعدش اسمعیل هم همینطور،  ولی شکر خدا الان هر دوخیلی بهترن. 

سارای قشنگم هم دومین داستانش بااینکه تو مسابقه ی داستان نویسی برنده نشد ولی تلاش خیلی خوبی بودو مثل همیشه من و اسمعیل بهش افتخار میکنیم 

خدای خوبم به خاطر تمام لخظات خوب ازت ممنونم و همه کس و همه چیزمون رو مثل همبشه به دست خودت میسپارم

پسندها (1)

نظرات (0)