ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه سن داره

خاطرات سارا

روز دختر مبارک

1391/6/29 12:48
نویسنده : نیره
128 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تولد حضرت معصومه وروز دختر بود.من و باباجون قرار بود تو رو شام ببریم

niniweblog.com

بیرون بعدش هم بریم واصت لباس بخریم.اما من نظرم عوض شد به باباجون گفتم اومدنی واصه سارا یه چیزی میخرم تا سر فرصت لباساش رو بخریم.وقتی از سر کار می اومدم خونه رفتم یه کیک وچند تا بادکنک با فشفشه واصت خریدم.وقتی اومدم خونه تو بدون لباس بودی مثل بعضی وقتها که دوست داری لباسات رو نپوشی.بعد سه تایی روز دختر رو جشن گرفتیم

niniweblog.com

وکلی بهمون خوش گذشت.باباجون ازت فیلم گرفت ولی بعد دید فیلم سیو نشده به خاطر همین دوباره مراسم رو به طور مختصر تکرار کردیم ویه فیلم کوچولو ازت گرفتیم تو خیلی خوشحال بودی ومی گفتی من کادوم رو میارم خونه مامانی اینا.البته منظورت همون کیکت بود.جوجه کوچولوی من کادوت پیش ما محفوظه خیالت راحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)