ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات سارا

عزیزای من خیلی دوستون دارم

1392/3/11 12:37
نویسنده : نیره
129 بازدید
اشتراک گذاری

آخر هفته پیش بنایی خونه مامانی مهین بعد از 20 روز تموم شد وخونه کلی تغییر کرد وقشنگتر شد.تو این مدت بنایی برای ما کمی سخت بود چون اکثرا میومدیم خونه خودمون وصبح سارا رو میبردیم خونه مامانی طاهره .ظهر مامان میرفت دنبالش واونو میبرد مهد.شکر خدا سارا مهدش رو خیلی دوست داره.البته خودش که میگه میرم مدرسه.الان دلم واصه سارا واسمعیل خیلی تنگ شده.آخر هفته روزای خوبی رو کنار هم داشتیم.من سارا رو یه بار بردم پارک ویه بار هم دو تایی رفتیم فروشگاه خرید کردیم.سارا خرید از فروشگاه رو خیلی دوست داره ویه جور تفریح براش به حساب میاد چون خودش چرخ خرید رو بر میداره و وسایل رو توش میذاره.بعدش هم هر چی که جدیدا میخره میگه برام بذار تو پلاستیک وخودش تا خونه میاردش.دختر کوچولوی من ماشالله موهاش بلند شده و دو روزه به من میگه دم اسبی برام ببند .قربون عزیزای خودم برم الهی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)