ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

خاطرات سارا

صدای پای فرشته ها

1395/9/16 23:47
نویسنده : نیره
127 بازدید
اشتراک گذاری

صدای پای فرشته ها می اید          انگار امدن تو نزدیک است.       

سارای گلم و ساینای قشنگم ،امروز میخواستم یه وبلاگ هم برای ساینا درست کنم اما منصرف شدم. دوست دارم این وب سایت برای هر دوی شما باشه تا همیشه کنار هم بنشینید و مطالبش رو بخونید. 

کمتر از یه هفته به اومدن مسافر کوچولومون مونده و هر سه مون بیصبرانه منتظر اومدنش هستیم. واسه دیدنش ،بغل کردنش و بوسیدن و بوییدنش طاقت من یکی که تاب شده. 

خدای مهربونم ان شالله به لطف خودت و به خیر و خوشی به زود عکس دو تا فرشته کوچولومون رو کنار هم برای خانواده هامون بفرستیم. اون روز واسه سارا یه جفت کتونی و یه پاپوش واسه بیمارستان گرفتیم و گفتم این هدیه از طرف سایناست اخه همش به من میگه میخوام یه هدیه واسه اجی سارا بیارم. 

سارا با همون لحن مهربون همیشگیش گفت :مامان اون خودش هدیه یه برای من نمیخواد برام هدیه بیاره. 

خدای مهربونم مثل همیشه ،همه چیز رو به دست خودت میسپارم و مطمئن هستم که بهترینها رو برامون مقدر میکنی. 

واسه همه چیز ازت ممنونم و عاجزانه ازت میخوام کوچولوی نازمون رو که سنبل توکل ما به توست رو صحیح و سالم و سلامت و به خوشی به ما برسونی و با اومدنش شادی و نعمت و رحمت بیش از پیشت رو برامون عطا کنی. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)