ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات سارا

قربون دل کوچولوت برم با این دغدغه هاش

1392/3/25 15:22
نویسنده : نیره
168 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب موقع خواب گفتی مامان من فردا مهد نمیرم.گفتم چرا دخترم ؟گفتی آخه مامانا دیر میان.گفتم مامانی مهین که همیشه زود میاد دنبالت.گفتی نه تو دیر میای.بعد گفتی دوست دارم مثل اونموقع ها بیای دنبالم.متوجه شدم منظورت اینه که چون صبحی شدی واز وقتی که از مهد میای خونه تا وقتی که من از سر کار بیام مدت زیادی طول میکشه نسبت به اونموقعی که بعد ظهری بودی.گفتم خوب عزیزم چون تو ظهر از مهد میای من نمیتونم بیام دنبالت اما روز تولدت باهات میام مهد .راستش عزیزم میدونم چه قدر دلت میخواد من بیام دنبالت اما چون ظهر تعطیل میشی نمیشه.امیدوارم دوشنبه بتونم مرخصی بگیرم وخودم ببرم مهد وبیارمت.امروز گفتی برام باد کنک قلبی بخر امیدوارم پیدا کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)