ساراسارا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

خاطرات سارا

تولد چهار سالگیت نزدیک گلم

1392/3/29 12:10
نویسنده : نیره
171 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم چیزی به تولد ٤ سالگیت نمونده.امسال به خواست خودت قراره تولدت رو تو مهد بگیریم.امیدوارم همه چیز خوب پیش بره وبه تو ودوستات خوش بگذره.من کم کم تو تدارک آماده کردن مقدمات مراسم هستم.فردا میخوام ببرمت لباس بخرم.عکاسی هم فعلا که نتونستم وقت بگیرم ولی دلم میخواد قبل از روز تولدت بری آتلیه چون هنوز ذوق وشوق داری.کیک تولدت رو هم باید سفارش بدیم.میخوام اگه بشه یه هدیه کوچیک واصه دوستات تهیه کنم تا تو بهشون بدی.امروز با باباجون خونه هستید.الان زنگ زدم با هم صحبت کردیم.میگفتی :نمیخوام بری سر کار مثل مامان یلدا.گفتم آخه عزیزم من درس خوندم دلم نمی یاد نرم سر کار .ولی قانع نشدی گلم میدونم.فقط میخوام بدونی مامان وبابا خیلی دوست دارن وعاشقت هستند.

صد تا میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)